Kako napisati dobar poslovni email?
Povezane objave
U poslovnom svetu veoma je važna komunikacija kroz koju se može pokazati i znanje, profesionalnost, stručnost, ali i poštovanje posla i saradnika.
Jedan od najčešćih načina na koji se komunicira u savremenom svetu svakako je putem email-a, zbog čega je veoma važno savladati tehnikom komuniciranja na ovaj način.
“Nepisana pravila” u pisanju email-a
Iako deluje lako, komuniciranje putem email-ova nije baš toliko jednostavno, jer je potrebno poznavati određena “nepisana pravila” koja mogu u velikoj meri da utiču na karijeru i poslovne prilike, ali i ugled.
Prema istraživanju koje je sprovela kompanija Boomerang, a koje je uključivalo 250.000 email-ova, došlo se do zaključka – kako izgleda savršen poslovni email.
Savršen email
Naravno, gramatika i pravilno pisanje se podrazumevaju, ali je važno i napomenuti to. Ovo se posebno odnosi na deo email gde pišete “naslov”, odnosno sadržaj koji pišete u polju “subject”.
Zaključak je da je upravo “subject” veoma važan, zbog čega ne bi trebalo pisati naslov email-a malim slovom.
Prema statistikama email-ovi koji nisu imali ni jednu grešku u naslovnom delu – dobijaju odgovor u 34 odsto slučajeva, dok oni sa gramatičkom ili greškom u kucanju odgovor dobijaju samo u 29 odsto slučajeva.
Kratak naslov bez grešaka
Kao najvažniji preduslov za dobijanje odgovora izgleda da je – kratak naslov bez ijedne greške, na koji će biti odgovoreno u čak 41 odsto slučajeva, pokazuje istraživanje.
Pored ovih statističkih podataka, istraživači su došli i do zanimljive činjenice – greške u email-ovima najčešće se dešavaju ponedeljkom, zbog čega bi trebalo posebnu pažnju posvetiti pisanju email-ova upravo ovim danom u nedelji (ali i drugim danima).
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*