Organizacione navike produktivnih ljudi
Povezane objave
Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.
Navike produktivnih ljudi
- Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
- Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
- U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
- Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
- Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!
Pogledajte još:
Ukoliko osećate rastuće nezadovoljstvo na poslu, vreme je da počnete da menjate neke stvari
10 dnevnih navika veoma uspešnih ljudi
Zanimanja za koje niste ni znali da postoje
Pronađite svoju inspiraciju: Najlepše izreke o karijeri
10 saveta da ostanete srećni na poslu
Prestanite da tolerišete stresne navike
Radionice „Znanjem do cilja”
Da li je ishrana povezana sa produktivnošću?




Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*