Organizacione navike produktivnih ljudi
Povezane objave
Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.
Navike produktivnih ljudi
- Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
- Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
- U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
- Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
- Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!
Pogledajte još:
Lekcije vizionara: Izjave i saveti Stiva Džobsa
Poslovni saveti uspešnih ljudi
Da li je ishrana povezana sa produktivnošću?
Kako dve jednostavne jutarnje vežbe mogu pomoći skidanju suvišne težine
Kako funkcioniše pravilo "5 minuta"?
Kako uspešni ljudi započinju svoj dan?
Kako biti malo pametniji svakog dana?
Znakovi da previše analizirate i propuštate prilike
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*