Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Uspešan privatni biznis - bez prethodnog iskustva
Želite da ostavite dobar utisak na novom poslu? Evo 4 stvari koji vaš šef želi da čuje
Kako razviti poslovne veze uz minimalan utrošak vremena?
Saveti za uspešan video intervju
Kako poboljšati produktivnost: Znate li za "pravilo dva minuta"?
Skriveni izvori stresa na poslu i kako da ih pobedite
Problematika početnog kapitala
Neprijatelji inspiracije i ideja
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*