Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
5 stvari koje uspešni preduzetnici rade tokom vikenda
Kako do još uspešnijeg vođenja biznisa
Znakovi da je vreme da date otkaz
Ovo su tajne multitaskinga
Ukoliko razmišljate o promeni karijere imajte u vidu sledeće stavke
Pokreti tela na razgovoru za posao: Ovo izbegavajte!
Kako napisati dobar poslovni email?
Razlozi za neuspeh
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*