Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Koraci ka unapređenju
Poslovni saveti - bez roka trajanja
Radite napornije i pametnije od onih oko vas
Prvi dan na novom poslu: Evo kako da ostavite sjajan prvi utisak!
Kako napraviti balans između posla i privatnog života?
Spisak agencija za zapošljavanje kojima je izdata dozvola za rad
Laki načini da umanjite stres na poslu
Budite zadovoljni sobom, nemojte se porediti sa drugima
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*