Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Znakovi da je vreme da date otkaz
Strategije upravljanja vremenom za poboljšanu produktivnost
Kako se izboriti sa poslovnim neuspehom?
Šta označavaju popularne skraćenice u poslovnom svetu?
5 načina za prevazilaženje preduzetničke izolacije
Izbegavajte ove reči u mail-u
Prvi dan na novom poslu: Evo kako da ostavite sjajan prvi utisak!
Sajam zapošljavanja za osobe sa invaliditetom
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*