Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Koje je najbolje životno doba za započinjanje biznisa?
Šta vaš radni sto na poslu govori o vama?
Razlozi za neuspeh
Kako razviti poslovne veze uz minimalan utrošak vremena?
5 načina za prevazilaženje preduzetničke izolacije
Muzika utiče na produktivnost?
Poslovni saveti - bez roka trajanja
Kako organizovati zaposlene?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*