Kako da održite ravnotežu između života i poslovnih obaveza

02/02/2016 16:40

Kako da održite ravnotežu između života i poslovnih obaveza

Ravnoteža između posla i života je slogan koji se koristi decenijama. Ljudi širom sveta se žale da ne mogu da održe tu ravnotežu.

Stručnjaci su objasnili koji su načini za postizanje te ravnoteže, a medicinska istraživanja pokazala su da je ona preduslov za fizičko i mentalno blagostanje. Harvardski ekonomski fakultet ispitao je četiri hiljade rukovodilaca širom sveta, a rezultati su pokazali da su najuspešniji među njima organizovali svoje vreme i prioritete tako da mogu što bolje da se posvete poslu, ali i privatnom životu.

Važno je odvojiti vreme za veze i lične težnje, čak i kada imate naporan posao. Ne samo da ćete biti zdraviji ako brinete o sebi, već ćete biti i produktivniji, jer se do dobrih ideja dolazi kada se svesno udaljite od posla na kratko.

Ova četiri saveta vam mogu pomoći da što bolje organizujete svoje vreme i prioritete, kako biste odvojili vreme za stvari koje su Vam najbitnije u životu:

Pratite svoj utrošak vremena u periodu od nedelju dana

Obratite pažnju kada ste najproduktivniji na poslu, i kada Vam je vreme za odmaranje od obaveza.

Napravite listu stvari na koje biste voleli da potrošite više vremena

… tako da kada odmarate od posla, možete biti zadovoljni jer znate da ste to vreme kvalitetno utrošili.

Napravite svoju definiciju uspeha 

Ako je vreme provedeno sa vašom porodicom važan deo te definicije, podesite svoj raspored tako da ostvarite taj cilj, umesto da provodite više vremena na poslu ili da odbrojavate sate kod kuće osećajući se neispunjeno.

Baratajte tehnologijom na korisniji način

Izdvojite vreme za odgovaranje na elektronsku poštu i praćenje dešavanja na društvenim mrežama. Isključite telefon u slobodno vreme.

02/02/2016 16:40

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments