Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Muzika utiče na produktivnost?
Nauka kaže: Novac ne kupuje sreću, osim ukoliko ga ne potrošite na ovo!
Koji deo dana je najproduktivniji?
Ovo je najbolja osobina radnika prema Stivu Džobsu
Zašto je teško biti asertivan?
Sedam lekcija Bila Gejtsa o preduzetništvu
Kako biti motivisan ponedeljkom na poslu?
Kako zabava na poslu utiče na produktivnost?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*