Organizacione navike produktivnih ljudi
Povezane objave
Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.
Navike produktivnih ljudi
- Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
- Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
- U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
- Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
- Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!
Pogledajte još:
Postavljanje i postizanje realnih ciljeva u karijeri
Znakovi da previše analizirate i propuštate prilike
Povratak na posao posle odmora: Kako "preživeti" privikavanje?
Kako izgleda srećna osoba?
5 načina da motivišete ljude oko vas
Kojih to 10 poslova se smatraju poslovima snova?
Svakodnevne navike uspešnih ljudi
Isplanirajte potragu za poslom: 7 koraka do uspeha
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*