Organizacione navike produktivnih ljudi
Povezane objave
Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.
Navike produktivnih ljudi
- Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
- Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
- U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
- Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
- Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!
Pogledajte još:
Zanimanja za koje niste ni znali da postoje
Započnite svoj biznis - iako nemate dovoljno novca!
Kako izgleda srećna osoba?
Kako biti malo pametniji svakog dana?
Zbog čega dolazi do pada motivacije?
Kako dve jednostavne jutarnje vežbe mogu pomoći skidanju suvišne težine
Motivacioni citati: Inspiracija za uspeh
Kako zabava na poslu utiče na produktivnost?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*