Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Emocionalno inteligentni ljudi i "pravilo neposrednog uticaja"
Feng šui saveti za kancelariju
Idealne osobine kandidata na razgovoru za posao
Ovo nikada ne biste trebali da kažete na radnom mestu
Pokreti tela na razgovoru za posao: Ovo izbegavajte!
Koje je najbolje životno doba za započinjanje biznisa?
Zašto je fokus najbitnija poslovna veština koju treba da posedujete
Kada je vreme da tražite povišicu?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*