Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Kada je vreme da tražite povišicu?
12 načina da uvećate svoju produktivnost na poslu
Ovo su tajne multitaskinga
Kvaliteti koji su vam potrebni za uspeh u poslu
Ukoliko razmišljate o promeni karijere imajte u vidu sledeće stavke
Dobar biznis plan - garancija uspeha
Kako napisati dobar poslovni email?
Kako se izboriti sa poslovnim neuspehom?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*