Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Zašto je emotivna inteligencija bitna za poslovni uspeh?
Feng šui saveti za kancelariju
Kada je pravo vreme za prve zaposlene?
Boje odeće idealne za razgovor za posao
Kako se izboriti sa poslovnim neuspehom?
Budite zadovoljni sobom, nemojte se porediti sa drugima
Laki načini da umanjite stres na poslu
Znakovi da je vreme da date otkaz
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*