Do produktivnosti u tri koraka

12/06/2018, 14:21

Do produktivnosti u tri koraka

Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama. 

Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?

Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.

Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.

Ovi koraci, kako objašnjava Fridman, mogu da se primene i na ostale aspekte života, ne samo kada je posao u pitanju. Najbitnije je do detalja isplanirati sve što želite da uradite. Tako će svaki posao i radni zadatak biti odrađeni brže i uspešnije.

Povezane objave

12/06/2018, 14:21

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*