Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
5 sposobnosti koje ima svaki dobar vođa
Boje odeće idealne za razgovor za posao
Koje je najbolje životno doba za započinjanje biznisa?
Kako do uspeha u preduzetništvu
Kako napraviti balans između posla i privatnog života?
Kako organizovati zaposlene?
Poslovni saveti - bez roka trajanja
Feng šui saveti za kancelariju
12/06/2018, 14:21
Komentar(a)
Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*