Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Feng šui saveti za kancelariju
Kako biti produktivniji na poslu, a da ne "pregorite"?
Kako tražiti veću platu?
Kako do samomotivacije u sopstvenom biznisu
Saveti za uspešan video intervju
Jedna osobina za zagarantovan uspeh
Želite da ostavite dobar utisak na novom poslu? Evo 4 stvari koji vaš šef želi da čuje
Ovo nemojte govoriti na poslu
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*