Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Ovo ne smete nikada pitati na intervjuu za posao!
Kako raditi dva posla bez prevelikog stresa?
Koliko traje pravo na novčanu nadoknadu nezaposlenih?
Kako tražiti povišicu?
Ukoliko razmišljate o promeni karijere imajte u vidu sledeće stavke
Čega se sve morate odreći zarad uspeha?
Kako graditi samopouzdanje kod zaposlenih?
Kako se izboriti sa poslovnim neuspehom?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*