Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Kako zabava na poslu utiče na produktivnost?
Gubitak motivacije na poslu i kako to promeniti?
Zašto je teško biti asertivan?
10 dnevnih navika veoma uspešnih ljudi
3 načina kako nas jutarnje trčanje čini boljim radnikom
5 načina da motivišete ljude oko vas
Sedam lekcija Bila Gejtsa o preduzetništvu
Radionice „Znanjem do cilja”
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*