Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Svakodnevne navike uspešnih ljudi
6 načina da ostvarite svoj potencijal
Zašto je teško biti asertivan?
Kako uspešni ljudi započinju svoj dan?
Gubitak motivacije na poslu i kako to promeniti?
Emocionalno inteligentni ljudi i "pravilo neposrednog uticaja"
Zanimanja za koje niste ni znali da postoje
Kako izgleda srećna osoba?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*