Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Radionice „Znanjem do cilja”
Zašto je emotivna inteligencija bitna za poslovni uspeh?
10 saveta da ostanete srećni na poslu
Zašto je teško biti asertivan?
Organizacione navike produktivnih ljudi
Nacrtajte ono što želite da zapamtite!
Da li je ishrana povezana sa produktivnošću?
Kako da budete sigurni da radite svoj posao iz snova?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*