Kako uspešni ostaju smireni?
Uspešni ljudi imaju kontrolu nad onim što rade, ali i nad svojim ponašanjem i čak i pod velikim pritiskom ostaju smireni. Kako uspevaju u tome?
Uspešni ljudi imaju kontrolu nad onim što rade, ali i nad svojim ponašanjem i čak i pod velikim pritiskom ostaju smireni. Kako uspevaju u tome?
Produktivnost može da zavisi od načina na koji se organizujemo, koji posao radimo i koliko smo sposobni, odnosno spretni ili vešti u svom poslu.
Ljudi rade sve više i sve duže, i nije retkost videti osobu koja žonglira dve karijere u isto vreme. Zbog životne realnosti, a i lične ambicije, ljudi često nemaju izbora, ali zato postoji velika opasnost za ljude sa više poslova.
Zaposleni koji su sigurni u sebe i osećaju se dobro su obično u stanju da se bolje fokusiraju, manje odsustvuju sa posla i generalno se dobro slažu sa saradnicima. Zaposleni sa niskim samopoštovanjem rade sporije, prave više grešaka i ne
Tokom protekle godine dali ste otkaz na tri posla, a kao razlog naveli da vam je šef bio siledžija. Sad, moguće je da ste bili baš, baš loše sreće da naletite na tri nasilnička šefa tri puta za redom, ali
Možete da nastavite sa teškim dvanaestočasnovnim radom svaki dan zadržavajući sav profit i investirajući u posao, a možete i zaposliti nekoga ko može da preuzme neke od vremenski dugotrajnih zadataka kako biste se vi fokusirali na rast vašeg poslovanja.
U slučaju da zamišljate nekoga poput Marka Zukenberga kada pomislite na preduzetništvo – mladu osobu odevenu u duks sa kapuljačom, najverovatnije delite mišljenje sa većinom ljudi koji na ovakav način percipiraju preduzetnika u razvoju.
Razlika između uspešnih i neuspešnih ljudi mora biti velika s obzirom na to da sve što radimo utiče na to kako živimo.
Jedan od najvećih problema u vođenju biznisa je kako ostati motivisan. Motivacije postoji dovoljno da se taj biznis pokrene, ali ona polako nestaje jer niko ne stoji iznad i ne govori vam šta, kako i zašto radite. To morate otkiriti
Većina CV-jeva i pratećih pisama su dosadni. Dok poslodavci kopaju kroz desetine i desetine rezimea, postoji par načina da im baš vaš zapadne za oko.
Sve se više govori o tome da radno vreme u velikoj meri može da utiče na produktivnost i efikasnost rada i da radno vreme mora biti usklađeno sa vrstom posla koji se obavlja.
Veoma je važno kako vas doživljavaju na poslu – kako kolege tako i nadređeni. Postoji više načina da vas zapamte, a evo kako da ostavite zaista dobar utisak.