NIO i Xiaomi će koristiti BYD baterije
Povezane objave
BYD-ovo poslovanje u oblasti baterija, FinDreams Battery, aktivno istražuje tržišni udeo novih snaga za proizvodnju automobila, uključujući NIO i Xiaomijev automobilski projekat, objavili su tehnološki mediji, pozivajući se na izvore bliske dešavanjima.
Partnerstvo između NIO-a i FinDreamsa završeno je pre kineske Nove godine i koristiće BYD-ove litijum-gvožđe-fosfatne baterije, navodi se u izveštaju, dodajući da je nekoliko članova NIO-a posećivalo BYD-ovo sedište u Pingšanu, Šenžen, u drugoj polovini prošle godine.
Ranije ovog meseca, slika koja je kružila društvenim mrežama prikazuje osnivača, predsednika i izvršnog direktora NIO-a Vilijama Lija, koji prati predsednika BYD-a Vanga Čuanfua u obilasku NIO-ove fabrike u Hefeju, navodi se u izveštaju.
U vezi s tim kada će partnerstvo između dve strane biti obelodanjeno, izvor iz industrije blizak rukovodiocima NIO-a rekao je da je oblik saradnje nov i da ljudi mogu da sačekaju i vide o čemu se radi, navodi se u izveštaju.
Vang iz BYD-a pojavio se u kampusu NIO Housea i bio je u pratnji Lija iz NIO-a, prema slici koju je Ujang Čen, osnivač lokalnog automobilskog medija ddkk.tech, podelio na svom Weibo nalogu 10. marta.
„Zanima me o čemu pričaju za večerom….“, rekao je ovaj automobilski bloger, koji ima oko 1,23 miliona pratilaca na Weibou.
Skoro u isto vreme kada i NIO, Xiaomi Auto je takođe potpisao ugovor o partnerstvu sa FinDreamsom, navodi se u izveštaju 36kr.
Prvi Xiaomijev automobil je planiran u dve konfiguracije, pri čemu niži model koristi platformu napona od 400 V i planira da koristi BYD-ovu „blejd“ bateriju. Njegov vrhunski model koristi platformu napona od 800 V, najverovatnije koristeći CATL proizvode, ali detalji saradnje nisu finalizovani, navodi se u izveštaju.
NIO bateriju trenutno isporučuje isključivo CATL, ali Li je javno rekao da je ta baterija postala faktor koji ograničava proizvodni kapacitet. A traženje više dobavljača za povećanje sigurnosti kapaciteta postala je uobičajena praksa u industriji, navodi se u izveštaju.
Naime, NIO je juče objavio svoju zaradu u četvrtom kvartalu i nakon toga održao konferenciju za analitičare.
U nekoliko prethodnih izveštaja o zaradi, Li je pomenuo snabdevanje baterijama kao jedno od najznačajnijih uskih grla za kapacitet NIO-a, a danas je došlo do zanimljivih promena u njegovoj formulaciji.
Kapacitet baterije bi trebalo da bude u stanju da zadovolji potrebe NIO-a ove godine, a povećanje cena je druga stvar, rekao je on.
Li je takođe napomenuo da je izgrađeno jezgro tima NIO-ovog novog brenda za masovno tržište, s jasnim strateškim pravcem i planom razvoja.
Prvi proizvodi podbrenda su već u ključnoj fazi razvoja, rekao je on i dodao da NIO neće ići na masovno tržište na račun bruto dobiti.