Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Koje veštine mogu da se nauče za nedelju dana?
Ovo je najbolja osobina radnika prema Stivu Džobsu
Poslovni saveti uspešnih ljudi
Kako da budete sigurni da radite svoj posao iz snova?
Lekcije vizionara: Izjave i saveti Stiva Džobsa
Započnite svoj biznis - iako nemate dovoljno novca!
10 saveta da ostanete srećni na poslu
Povratak na posao posle odmora: Kako "preživeti" privikavanje?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*