Bezbrižnost na poslu u 12 koraka

25/12/2015, 12:16

Bezbrižnost na poslu u 12 koraka

Posao spaja ljude različitog karaktera i ponašanja, to najčešće prouzrokuje razdor, ozlojeđenost i stres. Ponekad je šef previše zahtevan, kolege mogu biti neprijatne, možda ima previše posla ili uslovi za rad nisu konforni.

Ponekad, posao može biti dosadan, može postojati takmičenje ili zavist među kolegama. Mušterije su previše zahtevne ili neprijateljski nastrojene.

Ovo su neki od razloga zbog kojih većina ljudi nestrpljivo čeka odmor. Njihov odmor im pruža beg iz svakodnevnog života i pronalaženje mira. Dobra vest je da vi ne morate da čekate na vaš odmor. Vi možete naučiti da pronađete unutrašnji mir i da uživate u svakom trenutku, upravo tu gde jeste. Kada je vaš um bezbrižan, cela okolina postaje bezbrižna.

Vi se sada verovatno pitate šta možete da uradite da ovo postane stvarnost. Iako je meditacija jedna od najboljih tehnika za pronalaženje mira, postoje i drugi načini.

Ovi jednostavni saveta i sugestije vam mogu pomoći da iskusite unutrašnji mir na svom radnom mestu:

Saveti za bezbrižnost na radnom mestu

Verovatno nećete uspeti u prvim pokušajima, ali ukoliko nastavite da pratite ove savete, vremenom ćete početi da osećate bezbrižnost

  1. Ukoliko ljudi koje sretnete pričaju glasno, neljubazni su i napeti, vi ćete verovatno reagovati i ponašati se u skladu s tim i polako ćete podizati svoj nivo tenzije. S druge strane, ukoliko ostanete smireni, pričate, ponašate se i reagujete mirno, ljudi nesvesno imitirati vaše ponašanje. Postajete vodeća moć bez obzira na vašu poziciju na poslu.
  2. Svaki dan, pre nego što uđete na vaše radno mesto, ponavljajte nekoliko puta sledeće afirmacije, sa osećajem, verom i pažnjom:

    „Moj um je bezbrižan tokom čitavog dana.
    Ja zračim mir oko sebe.
    I govorim mirno, učtivo i sa osmehom.
    I biram da se ponašam bezbrižno.“

  3. Pozdravite ljude koje sretnete na poslu.
  4. Nije bitno da li osećate tenziju ili bes kako se gomilaju u vama, samo uzmite tri duboka, spora uzdaha pre govorenja ili reagovanja.
  5. Obratite pažnju na reči koje mislite, govorite ili pišete. Koristite samo pozitivne reči.
  6. Budite učtivi.
  7. Kad god uhvatite sebe kako podižete glas, spustite ga istog momenta.
  8. Govorite srednjim tonalitetom, ne previše glasno niti previše tiho i nemojte da dozvolite da glasnoća ili ton glasa drugih ljudi utiču na vaš.
  9. Nekoliko puta u toku dana nađite mirno mesto. To može biti vaš radni sto ili ako tamo nije dovoljno tiho, možete otići u kupatilo, praznu sobu ili neko drugo tiho mesto. Na nekoliko momenata pokušajte da zamislite lepu lokaciju koju volite ili neki događaj koji vas je učinio srećnim. Pokušajte da se osećate kao da ste tamo i uživajte u osećanjima koja rastu u vama.
  10. Dok radite, fokusirajte se na to što radite. Posvetite mu potpunu pažnju. To će držati vaš um podalje od misli koje vas uznemiravaju.
  11. Ne trošite vaše vreme i energiju analizirajući i razmišljajući o ljudskim motivima i ponašanju.
  12. Pre nego što razgovarate s nekim koga ne volite ili ga se plašite, ili nekim ko vas čini ljutim ili napetim uzmite nekoliko dubokih uzdaha i onda vizualizujte vas kako međusobno razgovarate mirno i harmonično.
25/12/2015, 12:16

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*