Saveti za profesionalniji nastup na Linkedin-u

16/11/2018, 12:00

Saveti za profesionalniji nastup na Linkedin-u

Rid Hofman je tokom 2003. godine, osnovao najveću svetsku poslovnu društvenu mrežu, u saradnji sa osnivačima servisa PayPal i Socialnet.com.

Vrednost mreže LinkedIn procenjena je na 2 milijarde dolara.

Danas ova društvena mreža ima više od 500 miliona registrovanih profesionalaca.

Kako funkcioniše?

Osnovna funkcija ove platforme jeste povezivanje profesionalaca, u cilju upoznavanja, razmene iskustva, mišljenja, kreiranje novih poduhvata…

Naime, LinkedIn je mesto gde se okupljaju stručnjaci iz različitih oblasti poslovanja. Ovo možete iskoristiti kako biste promovisali sebe i svoje sposobnosti.

Saveti

Evo kako da se predstavite što profesionalnije na ovoj društvenoj mreži:

Iskrenost

LinkedIn zahteva iskren i profesionalan pristup. Vodite računa da svaku unetu stvaku možete potkrepiti činjenicama.

Profi fotografija

Vaša poza treba da bude prirodna sa tek primetnom dozom samopuzdanja. Preporučljiva je crno-bela verzija.

Popunite odeljak ‒ Summary

Kada neko poseti vaš profil, verovatno neće čitati sve što se nalazi na vašoj stranici. Olakšajte posetiocu sticanje utiska, i napišite samo ono što vi želite da vide.

Koristan sadržaj

Nemojte trošiti vreme drugima objavljivanjem nepotrebnih i neozbiljnih postova. Na ovaj profil postavljajte samo važne i korisne stvari. Izgradite svoj stil objava i šerova, kako biste stekli poštovanje i prepoznatljivost.

Povežite se sa stručnjacima iz svoje oblasti

Ukoliko ostvarite kontakt sa osobom koja se bavi istim poslom kao i vi, to je odlično i korisno iskustvo. Potrudite se da ostvarujete konekcije koje će vam omogućiti da se razvijate u svom poslu.

Izvor: bizlife.rs

16/11/2018, 12:00

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*