Dobra organizacija poboljšava produktivnost: Potražite svoju inspiraciju!
Povezane objave
Mnogobrojne studije pokazale su da dobra organizacija, kako kod kuće, tako i na poslu, poboljšava produktivnost i čini nas uspešnijim u obavljanju radnih zadataka.
Pored toga što je potrebno dobro organizovati naše vreme, predvideti koliko će nam biti potrebno da odradimo određenu obavezu (što dolazi s godinama), nije na odmet poslušati savete kako da organizujemo naš radni sto, zarad veće produktivnosti.
Uredan sto, radni sto na kojem znamo gde nam se šta nalazi, može da nam olakša svakodnevne obaveze. U nastavku, u videu, pogledajte neke ideje kako da organizujete svoj radni sto i tako utičete na svoj doprinos na poslu.
Pogledajte još:
Teorija - tri cilja do uspeha!
Nauka kaže: Novac ne kupuje sreću, osim ukoliko ga ne potrošite na ovo!
6 načina da ostvarite svoj potencijal
Emocionalno inteligentni ljudi i "pravilo neposrednog uticaja"
Lekcije vizionara: Izjave i saveti Stiva Džobsa
10 saveta da ostanete srećni na poslu
Kako uspešni ljudi započinju svoj dan?
Započnite svoj biznis - iako nemate dovoljno novca!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*