Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Uspešan privatni biznis - bez prethodnog iskustva
Boje odeće idealne za razgovor za posao
Znakovi da je vreme da date otkaz
5 izazova sa kojima se susretne svaki preduzetnik
Kada je pravo vreme za prve zaposlene?
Brzi saveti za traženje posla
Radite napornije i pametnije od onih oko vas
6 saveta za lidere početnike




Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*