Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Škola preduzetništva na Ekonomskom fakultetu u Beogradu
10 kvaliteta koji čine odličnog vođu
Šta pitati poslodavca na razgovoru za posao?
5 izazova sa kojima se susretne svaki preduzetnik
Započnite svoj biznis - iako nemate dovoljno novca!
Greške pri pokretanju biznisa
Ovo su tajne multitaskinga
Laki načini da umanjite stres na poslu




Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*