Kako napisati dobar poslovni email?
U poslovnom svetu veoma je važna komunikacija kroz koju se može pokazati i znanje, profesionalnost, stručnost, ali i poštovanje posla i saradnika.
U poslovnom svetu veoma je važna komunikacija kroz koju se može pokazati i znanje, profesionalnost, stručnost, ali i poštovanje posla i saradnika.
Poslovni svet je jedna velika arena u kojoj je takmičenje stalno akruelno. Uvek je potrebno boriti se za svoju poziciju, za bolji tretman i priliku da se iskažete.
Svi se ponekad borimo da pronađemo motivaciju. Neki ljudi više od drugih. Šta je ono što razlikuje one motivisane koji završavaju svoje obaveze lako od onih koji zastanu čim naiđu na prvu prepreku?
Pravljenje planova, očekivanja i želja za uspehom su ono što nas pokreće, ali kada dođe do neuspeha, upravo su ovo razlozi za još veći osećaj bezizlaznosti i beznađa.
Uspešni ljudi pokušavaju da što više rade, da se stalno usavršavaju, da svaki dan provedu unapređujući svoje veštine, a samim tim i način na koji žive.
Stres je nešto što predstavlja deo svakodnevnice, što zaposleni ljudi najčešće povezuju sa poslom i pritiskom koji tamo doživljavaju. Ali kako se izboriti sa tim?
Na razgovoru za posao nije važno samo šta ćete reći, nego i kako ćete se ponašati, a upravo je to ono na šta bi trebalo da obratite posebnu pažnju.
Na intervjuu za posao najteža pitanja zapravo nemaju univerzalni tačan odgovor, ali svakako da postoji verzija odgovora koja bi bila poželjna i najbolja u tom trenutku.
Kada dođemo do posla, u cilju nam je da ga zadržimo i pokušamo da napredujemo koliko je god moguće.
Prilikom odabira radnika, poslodavci postavljaju nekoliko “filtera” kako bi bili sigurni da su izabrali ono najbolje.
Bez obzira na to kojim se poslom bavite, kojom delatnošću, u kojoj kompaniji i slično – veoma je važno da se ponašate profesionalno ako želite da imate uspešnu karijeru.
Ako već imate neku rutinu tokom radnih dana ali vam to ne donosi uspeh kojem težite, možda je vreme da promenite nekoliko navika na samom početku dana.