Saveti za profesionalniji nastup na Linkedin-u
Povezane objave
Rid Hofman je tokom 2003. godine, osnovao najveću svetsku poslovnu društvenu mrežu, u saradnji sa osnivačima servisa PayPal i Socialnet.com.
Vrednost mreže LinkedIn procenjena je na 2 milijarde dolara.
Danas ova društvena mreža ima više od 500 miliona registrovanih profesionalaca.
Kako funkcioniše?
Osnovna funkcija ove platforme jeste povezivanje profesionalaca, u cilju upoznavanja, razmene iskustva, mišljenja, kreiranje novih poduhvata…
Naime, LinkedIn je mesto gde se okupljaju stručnjaci iz različitih oblasti poslovanja. Ovo možete iskoristiti kako biste promovisali sebe i svoje sposobnosti.
Saveti
Evo kako da se predstavite što profesionalnije na ovoj društvenoj mreži:
Iskrenost
LinkedIn zahteva iskren i profesionalan pristup. Vodite računa da svaku unetu stvaku možete potkrepiti činjenicama.
Profi fotografija
Vaša poza treba da bude prirodna sa tek primetnom dozom samopuzdanja. Preporučljiva je crno-bela verzija.
Popunite odeljak ‒ Summary
Kada neko poseti vaš profil, verovatno neće čitati sve što se nalazi na vašoj stranici. Olakšajte posetiocu sticanje utiska, i napišite samo ono što vi želite da vide.
Koristan sadržaj
Nemojte trošiti vreme drugima objavljivanjem nepotrebnih i neozbiljnih postova. Na ovaj profil postavljajte samo važne i korisne stvari. Izgradite svoj stil objava i šerova, kako biste stekli poštovanje i prepoznatljivost.
Povežite se sa stručnjacima iz svoje oblasti
Ukoliko ostvarite kontakt sa osobom koja se bavi istim poslom kao i vi, to je odlično i korisno iskustvo. Potrudite se da ostvarujete konekcije koje će vam omogućiti da se razvijate u svom poslu.
Izvor: bizlife.rs
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*