Organizacione navike produktivnih ljudi
Povezane objave
Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.
Navike produktivnih ljudi
- Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
- Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
- U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
- Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
- Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!
Pogledajte još:
6 načina da ostvarite svoj potencijal
Povratak na posao posle odmora: Kako "preživeti" privikavanje?
Kako zabava na poslu utiče na produktivnost?
Kako izgubiti posao na intervjuu za posao?
Koje veštine mogu da se nauče za nedelju dana?
Ovo je najbolja osobina radnika prema Stivu Džobsu
5 načina da motivišete ljude oko vas
Motivacioni citati: Inspiracija za uspeh
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*