Organizacione navike produktivnih ljudi

21/08/2019, 12:29

Organizacione navike produktivnih ljudi

Sigurno ste se zapitali kako ljudi uspevaju da organizuju vreme sa svim tim obavezama kao što je posao, deca, porodica, hobi, sport… U nastavku saznajte koja je njihova tajna.

Navike produktivnih ljudi

  1. Produktivni ljudi koriste aplikacije kako bi se bolje organizovali i upravo im one umnogome olakšavaju život.
  2. Ovakve osobe odjednom urade sve obaveze. Na primer, ukoliko treba da idete u banku, pa u poštu, pa u prodavnicu, uradite sve to, redom kojim ste isplanirali. Nemojte nešto ostavljati za kasnije ili za sutra.
  3. U vreme kada drugi ljudi ne obavljaju zadatke, tada je red na produktivne osobe. Na primer, vikendom ujutro, kada ne vodite decu u školu, idite u poštu i uplatite račune. Tako ćete uštedeti dosta vremena.
  4. Svakodnevno pišite plan obaveza i zadataka za taj dan i organizujte s eu skladu sa tim.
  5. Naravno, uvek je važno da u celom ovom haosu nađete vremena i za sebe!

 

 

21/08/2019, 12:29

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*