Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Budite zadovoljni sobom, nemojte se porediti sa drugima
Kada je vreme da date otkaz?
Kako tražiti veću platu?
5 faktora koji vas sprečavaju na putu ka uspehu
Boje odeće idealne za razgovor za posao
Kvaliteti koji su vam potrebni za uspeh u poslu
Koja pravila moraju da se poštuju?
Pisanje radne biografije: Struktura i sadržaj
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*