Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Kada je pravo vreme za prve zaposlene?
5 načina za prevazilaženje preduzetničke izolacije
Greške pri pokretanju biznisa
Kako da kažete "ne" neželjenom projektu?
Ovo nikada ne biste trebali da kažete na radnom mestu
5 faktora koji vas sprečavaju na putu ka uspehu
Kako da održite ravnotežu između života i poslovnih obaveza
Kako tražiti povišicu?




Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*