Do produktivnosti u tri koraka
Povezane objave
Do produktivnosti se dolazi organizovanim radnim navikama i rutinama.
Naime, kada sednete za radni sto, šta prvo uradite? Kako organizujete svoj radni dan, odnosno posao?
Većina prvo pregleda kalendar obaveza, poruke i mejlove. Možda ovo zvuči kao produktivnost, ali nije. Ovakav prvi radni zadatak, proveravanje pošte nije najbolji način za početak dana.
Socijalni psiholog, doktor Ron Fridman predložio je obavljanje tri određene stvari, pre započinjanja pravog posla i odrađivanja zadataka.
Naime, on navodi da su ove stavke ključne za bolju produktivnost.
Pogledajte još:
Skriveni izvori stresa na poslu i kako da ih pobedite
Kada je vreme da date otkaz?
Saveti za uspešan video intervju
Kako poboljšati produktivnost: Znate li za "pravilo dva minuta"?
Šta pitati poslodavca na razgovoru za posao?
Kako da znate da je pravo vreme da date otkaz?
Traženje posla se zauvek menja uskoro?
Strategije upravljanja vremenom za poboljšanu produktivnost
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*