Kako do produktivnosti uz zadovoljne zaposlene?

19/09/2018, 11:50

Kako do produktivnosti uz zadovoljne zaposlene?

Brojni poslodavci i zaposleni zavide kompanijama u kojima su podjednako zadovoljni jedni i drugi. 

Kompanije u kojima vlada produktivnost, profitabilnost, niski troškovi i motivisani zaposleni su, za većinu trenutno, kompanije iz snova.

Ukoliko želite da ostvarite veću profit i budete vodeći na tržištu, vodite računa o svojim zaposlenima.

Zadovoljni zaposleni

Imati produktivne i srećne zaposlene znači da organizaciona struktura kompanije razume šta znači koncept zadovoljstva i angažovanosti. Naime, zadovoljstvo je osećaj koji zaposleni oseća po pitanju rada: sigurnost posla, beneficije, odnos sa nadređenima i kolegama, prilike za napredovanje u karijeri. Angažovanost, s druge strane, predstavlja posvećenost i predanost poslu ili želja i strast zaposlenog da uloži dodatni napor, da razmišlja, bude kreativan i inovativan.

Angažovani zaposleni su istovremeno i zadovoljni zaposleni.

Najbolji način da saznate kako se vaši zaposleni osećaju jeste da ih pitate. Istraživanjem ispitajte faktore koji utiču na zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih.

Naime, kroz sprovedena istraživanja dobijaju se i podaci iz kompanija u okviru različitih industrija, pa je moguće videti kako se organizacija kotira u odnosu na druge u branši, odnosno u kojim segmentima je bolja, a gde je potrebno dodatno angažovanje.

Nedavno je pokrenuto slično sveobuhvatno istraživanje, Pulser, kroz koje se meri zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih u samoj kompaniji i upoređuje analiza sa drugim kompanijama u okviru iste branše.

Na osnovu dobijenih podataka, kompanija može da razvije i sporvede sopstvenu strategiju za povećanje zadovoljstva i angažovanosti zaposlenih.

To predstavlja osnov za izradu strategije koja će privući i zadržati kvalitetne ljude.

Važno je stvoriti dobru i inspirativnu atmosferu za rad među postojećim zaposlenima. Ukoliko uložite napor da ispunite ciljeve koji su proistekli iz sprovedenog istraživanja, svima ćete doneti dobro.

Angažovaniji zaposleni su motivisaniji, srećniji i fokusiraniji, a to znači manje odsustva, više volje, veću produktivnost, veću profit i bolje pozicioniranje kompanije na tržištu.

Povezane objave

19/09/2018, 11:50

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*