Kako biti produktivniji na poslu, a da ne “pregorite”?
Povezane objave
Put do produktivnosti nije komplikovan, a da biste postali efikasniji u poslu, potrebno je da uložite vreme u sebe.
Kako biste sprečili prekomerni rad, koji dovodi do premora, kako fizičkog, tako i psihičkog, a da u isto vreme budete produktivni, poslušajte naredne savete.
Saveti za produktivnost
1. Strategija. Iako je ovo i više nego očigledno, mnogi od nas osmišljavaju strategije za klijente, a da pritom nemaju plan za postizanje sopstvenih ciljeva. Dobra strategija, uz ciljeve, obuhvata planiranje koraka ka ostvarivanju svega zamišljenog i praćenje procesa dolaženja do ciljeva. Dok mnogi nemaju produktivne ciljeve, još je veći broj onih koji nemaju ni plan kako da dostignu te ciljeve.
2. Definišite metriku. Izaberite cilj u brojkama, koji će vam povećati efikasnost u poslu. To može da bude broj odrađenih sati, broj odrađenih zadataka i sl.
3. Fokusirajte se na jednu promenu. Mnogo toga potrebno je menjaati kako biste postali produktivniji. Ukoliko pak odlučite da u isto vreme menjate sve, može doći do konfuzije i zapravo manjak efikasnosti. Zato, donesite odluku da menjate jednu po jednu stvar u cilju što veće produktivnosti.
4. Promenite ponašanje. Mnogi u cilju efikasnosti, pomoć traže u knjigama, tehnologiji i informacijama. Iako u početku, ove metode deluju kao od pomoći, na kraju se zapravo pokažu kao beskorisne. Problem se krije u tome što je čežnja ka većoj produktivnosti slična gubitku viška kilograma, nego na primer pamćenju predsednika SAD. Dakle, rešenje se krije u produkuut ponašanja ili promeni načina života, a ne u samom znanju.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*