Deo uspeha je i biti srećan

14/07/2015, 12:01

Deo uspeha je i biti srećan

Većina ljudi ne voli činjenicu da svakog dana radi, a ljudi koji su zaista zadovoljni svojim poslom su u manjini.

Na zadovoljstvo koje neki ljudi osećaju zbog svog posla utiču različite stvari. Međutim, jedna stvar je sigurna – sreća i zadovoljstvo zavise samo od nas.

Ove navike imaju ljudi koji su zadovoljni svojim poslom, a svi koji ih usvoje imaju veće šanse da postanu i sami uspešni ljudi zadovoljni svojim poslom:

Konstantno napredovanje

Srećni i zadovoljni ljudi, koji na posao idu sa elanom, odlučili su da konstantno napredovanje bude njihov životni cilj. Za ove ljude je svaki dan prilika da nauče nešto novo, da pomere svoje granice i uspeju ono što juče nisu.

Na ovaj način oni vežbaju svoju volju, a napredovanjem i učenjem izgrađuju se kao ličnosti. Zadovoljstvo koje se oseti posle naučene nove veštine ne može se zameniti ničim, a upravo je to razlog zbog kog su oni zadovoljni svojim poslom.

Znanje je ono što nam niko ne može oduzeti, a što ga više imamo to više vredimo – pre svega sebi, pa onda i ostalima. Zar to nije dovoljan razlog za sreću?

Jasni ciljevi

Kako biste obezbedili sebi uspeh, potrebno je da jasno odredite koji su vam ciljevi. Nije retkost da su ljudi nezadovoljni sobom jer imaju osećaj da ne napreduju i da ne postižu ništa u životu.

Ukoliko postavite jasne i konkretne ciljeve svakog dana ili na neki duži vremenski period, lakše ćete doći i do načina da to i ostvarite. Nakon tog ostvarenja imaćete potrebu za daljim ciljevima, većim. Pozitivan osećaj koji se razvija u nama kada uspemo u nečemu je jedan od najboljih načina da se motivišemo za dalje i da budemo zadovoljni. A što i ne bismo – ipak smo dostigli neki cilj.

Zahvalnost kao deo života

Kako bi bili srećni, potrebno je da to i osvestite. Možda ste nekada i bili srećni, samo što o tome niste na taj način razmišljali. Srećni i zadovoljni ljudi se stalno podsećaju šta je to što ih čini srećnim i na tome su zahvalni. Upravo to je način da svoju sreću zadržite i negujete.

Ukoliko na ovaj način razmišljate, širićete pozitivnu energiju, koja će privlačiti samo pozitivne ljude. Upravo je takvo kruženje na poslu veoma važno za osećaj zadovoljstva radnim mestom, jer će svi želeti sa vama da rade i da vam pomognu. A sve kreće od vas.

Izbegavanje negativnih ljudi

Čak i ako ne možete stalno da svojom energijom privučete pozitivne ljude, potrudite se da negativne ljude izbegavate uvek. Oni su uvek ti koji se žale na poslu, koji su uvek nesrećni i nezadovoljni, a ni ne traže način da reše svoju situaciju i pomognu sebi.

Negativni ljudi su oni koji crpe vašu energiju, pa je zato najbolje izbegavati ih ili barem ograničiti vreme koje provodite sa njima.

Profesionalnost pre svega

Moguće je steći prijatelje na radnom mestu i to je dobra stvar. Prijatelji na poslu mogu biti odlično društvo za opuštanje tokom pauze i tome slično. Ali uključivanje u svakodnevne priče i tračeve koji kruže firmom nije dobro.

Na taj način ćete bar povremeno biti emotivno uznemireni, a to sigurno nije način da se osećate srećnim. Ukoliko se u toku radnog vremena fokusirate na svoj posao imaćete osećaj moći jer svoje zadatke dobro obavljate.

Upravljanje uticajem okoline

Srećni i zadovoljni ljudi ne dozvoljavaju da okolina utiče na njih negativno. U svakoj situaciji u toku dana, da li na poslu, odmoru, kod kuće ili tokom slobodnog vremena bilo gde, srećni ljudi traže način i razlog da budu srećni. Na taj način, vremenom ćete biti spremni da se suočite sa bilo čim u životu bez straha da će vas to u potpunosti omesti, tako da ne možete da se vratite na pravi put.

Upravljanjem načina na koji okolina utiče na vas, naučićete da se odbranite od svih negativnih stvari koji se pojavljuju svakodnevno i stvorićete određen filter kroz koji će moći do vas da dopru samo dobre i pozitivne stvari.

14/07/2015, 12:01

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*