Kako do još uspešnijeg vođenja biznisa

10/09/2015, 14:22

Kako do još uspešnijeg vođenja biznisa

Povezane objave

Sve je veći broj onih koji se odluče za pokretanje sopstvenog biznisa, ali mali je broj onih koji u tome budu zaista uspešni.

Uz nekoliko saveta, vođenje sopstvenog malog biznisa može biti još uspešnije:

Prioriteti

Važno je odrediti prioritete i poređati ih na “listi” po značaju i važnosti za vaš biznis. Osim toga, veoma je važno i da ta lista ne bude previše duga, jer to onda znači da je sve podjednako važno, a u tome sigurno grešite.

Ukoliko “skratite” listu prioriteta iskristalisaće vam se i slika o tome koliko su neke stvari i obaveze važne, a koliko su druge samo reakcija na određene postupke koje činite svakodnevno u svom poslu. Ako je lista prioriteta kratka – imaćete više šansi da ostanete fokusirani na najbitnije i na taj način uspešno obavite sve ono što je važno.

Poslovni sastanci

Bez obzira da li se sastajete sa klijentima ili imate poslovni sastanak zaposlenih u firmi – potrudite se da taj sastanak bide što kraći, odnosno da se na sastanku ne zadržavate više od pola sata.

Sve što je bilo potrebno uraditi vezano za posao, a može da se reši sastankom, sigurno ne mora da traje više od pola sata, a na taj način ćete sebi uštedeti vreme koje vam može bolje poslužiti.

Naravno, za teme koje iziskuju više pažnje i koje su kompleksnije vredi odvojiti i više od 30 minuta, ali na vama je da odličite kada je to tako, a kada se sastanak samo nepotrebno odužio.

Planirajte dugoročno

Veoma je važno za posao da imate viziju i dugoročan plan. Na taj način uvek ćete znati koji vam je cilj i kom smeru bi trebalo da se krećete i šta da radite kako bi uspeli u svojoj nameri.

Međutim, nije dobro da na svoje dugoročne planove obraćate previše pažnje svakodnevno. Dugoročni planovi ne mogu pokazivati rezultate i uspehe svakog dana, nego se to odnosi na jedan cilj koji se dostiže svakodnevnim manjim uspesima.

Dovoljno je da jednom mesečno razmišljate o svom dugoročnom planu i odredite da li ste u tom momentu na pravom putu kako biste ga i ispunili.

Uredan radni prostor

Bez obrzira na to da li radite od kuće ili iz kancelarije, bitno je da prostor u kom radite bude ugodan ali i uredan. Ukoliko ćete se bolje i opuštenije osećati – učinite ga malo ličnijim, tako što ćete doneti neke svoje lične stvari koji volite (nameštaj, slike, fotografije i slično).

Za uspešan biznis bitno je da budete sigurni u sebe i da se dobro osećate sami sa sobom, a da bi to bilo tako, prvo uredite svoju okolinu kako bi bila prilagođena vama.

Zdravlje na prvom mestu

Naučnici su dokazali da loše zdravlje, loše navike u ishrani i manjak aktivnosti smanjuju produktivnost na poslu. Nemojte dozvoliti da posao utiče negativno na vaše zdravlje.

Ohrabrite i ostatak tima sa kojim radite da vode računa o zdravlju i ishrani i na taj način imaćete zdrav i produktivan tim, što će sigurno doneti dobre rezultate. I nikad ne zaboravite da je zdravlje na prvom mestu.

10/09/2015, 14:22

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*