Započnite online poslovanje na pravi način

05/03/2016, 09:20

Započnite online poslovanje na pravi način

Ukoliko ste se odlučili na ovakav poduhvat i želite da postanete preduzetnik – a nemate sredstava da otvorite radnju, možda bi trebalo da razmislite o započinjanju online poslovanja.

Pozitivna strana ovakvog načina poslovanj je upravo u prilici da doprete do miliona ljudi. Međutim, kako biste uspeli u ovoj zamisli potrebno je da imate dobar marketing plan kao i odličan proizvod.

computer-767776_1280

Ovo je 5 načina da započnete svoje online poslovanje:

Isplanirajte

Prva stvar koju bi trebalo da uradite jeste da isplanirate svaku moguću situaciju. Obavite detaljnu analizu tržišta koje nameravate da pokorite i u skladu sa tim isplanirajte i raspoloživa sredstva.

Razmislite o tome šta to vaš proizvod nudi, a potrudite se da budete inovativni. Kada osmislite preliminarne planove, vreme je da se fokusirate na kompletni biznis plan u kojem ćete obrazložiti kako ćete prodavati svoj proizvod, kao i sam dizajn proizvoda i logoa.

Napravite sajt

wordpress-923188_1280

Ukoliko se odlučite da vaše usluge nudite na sajtu – moraćete da pronađete internet domen koji je slobodan, a istovremeno jednostavan i lak za pamćenje. Kada obezbedite domen za svoj sajt, možete da se fokusirate na izradu samog sadržaja i popunjavanje sadržaja.

Napravite profile na različitim sajtovima

Postoji veliki broj sajtova koji prodaju vaše proizvode umesto vas – u zamenu za određenu proviziju. Neki od najboljih su Amazon, Ebay i Etsy. Ukoliko napravite profil na nakim od ovih sajtova dobićete mnoštvo beneficija, kao i nove mušterije. Ovi sajtovi takođe vode računa o dostavi i poštarini – pa vi ne morate ni o tome da brinete.

Društvene mreže

Od velike je važnosti imati profile na društvenim mrežama. Veliki broj mušterija vas čeka upravo tamo. Pokušajte da proširite mrežu svojih potencijalnih mušterija tako što ćete zapratiti ljude koje bi možda zanimao vaš proizvod.

macbook-926121_1280

Uključite interesantan i relevantan sadržaj

Bilo da je reč o društvenim mrežama ili sajtovima, uvek morate objavljivati relevantne podatke. Svoj proizvod opišite što je bolje moguće i sa što više detalja. Takođe, trebalo bi da navedete neke informacije o vašoj kompaniji, kontakt podrške, kao i svoju viziju o poslovanju iza kog stojite.

Vešto napisan sadržaj je upravo ono što privlači mušterije i omogućuje lakše pronalaženje vaših proizvoda na internetu.

05/03/2016, 09:20

Komentar(a)

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*